Protože Ivo Toman je podnikatel s výsledky a ne "profesor" z vysoké školy. Školitelé jsou většinou teoretici bez praxe. Používají školní teorie ze zámoří a cizí termíny, aby dokázali svou "odbornost." U Iva Tomana je základem jednoduchost a výsledky. Ivo Toman založil mezinárodní společnost TAXUS International, kterou používá jako "laboratoř", ve které testuje různé postupy. Výsledky vám prozradí na svých školeních. Zjistíte, co funguje, co ne a jak máte prakticky postupovat. Vše vyzkoušel na 8 000 prodejcích v 5 zemích....
1. Školitelé jsou "poradci". Nic neprodávají. Jen učí. Kdo to neumí v
praxi, většinou učí. Svou odbornost dokazují cizími slovy a odbornými
pojmy.
Takže jim nakonec ani nerozumíte. Ivo Toman je podnikatel s výsledky, ne teoretik. Má svou "laboratoř", ve které vše ověřuje a pak vám prozradí, co funguje a co ne.Vyzkoušeno na 8 000 prodejcích v 5 zemích!
2. Školící firmy se předhánějí v šířce témat. Školitelé jsou teoretici se "širokým" zaměřením. Ivo Toman má úzké zaměření. Ivo Toman se specializuje na marketing, psychologii prodeje a osobní rozvoj. Ve svých firmách zkouší různé
postupy. Pak vám sdělí výsledky a vy nemusíte opakovat chyby jiných.
3. Základní kritérium při výběru školení je nízká cena a slevy
(kvalita je druhořadá). Personalisté zorganizují levné školení a
odškrtnou si splnění
povinnosti. Tento formální přístup způsobuje slabé výsledky
vzdělávaní. Ivo Toman klade důraz na vaše výsledky. Snaha šetřit nesmí způsobit, že zapomenete vydělávat. Kvalita vzdělávání ovlivňuje zisk vaší firmy.
4. Školitelé rádi používají technické vymoženosti. Jenže ty 3 důvody paradoxně zhoršují zapamatování: svítící plátno nebo obrazovka ruší sluchové vjem nevěnujete se výkladu, porovnáváte obrazovku s manuálem přednášející často jen nudně čte to, co je na obrazovce.