Zavádění změn ve firmách

Na školení Zavádění změn ve firmě zjistíte, proč se přes 50% plánovaných změn nepodaří uskutečnit. Také se naučíte, jak zavést potřebnou změnu a dokázat ji udržet. Jde o jednoduché postupy.

Cíle

Cíle školení:

  • Naučíte se jak správně zavádět potřebné změny ve Vaší společnosti.
  • Zjistíte proč více jak 50% z plánovaných změn se nepodaří uskutečnit.
  • Naučíte se jak udržet nově zavedené změny.
Obsah

Obsah školení:

  • Změnit chování člověka je obtížné.
  • Změnit chování více lidí umí jen hrstka nejlepších.
  • Přitom je to jednoduché.
  • Strach ze ztráty jistot.
  • Zavádění změny má 2 části: rozumovou a citovou.
  • Správné změny.
  • Správní lidé pro změny.
  • Správné klima pro změny.
  • Správný způsob zavádění změn.
  • Základní ideologie firmy.
  • Jak se zbavit odpůrců.
  • Dohoda o výkonu, která řeší konfliktní očekávání.
  • Hnací síly, které podporují růst, a brzdící síly, které brání vývoji.
  • 11 případů, kdy se dobrou změnu nepodaří prosadit a jak to vyřešit.
  • Typy lidí, kteří brání v uskutečňování změn.
  • Body zlomu zavádění změn.
  • Zavádění změn nejlépe pochopíte, když o nich přemýšlíte jako o epidemiích.
  • Základní vzorec epidemií a jak odstartovat a řídit myšlenkové epidemie.
  • Poučení z historie.
  • Změny nikdy nekončí.
  • Správný postup zavedení změny.
Otázky

Na školení Zavádění změn ve firmě najdete odpovědi na tyto otázky:

  • Jaké změny ano a jaké ne?
  • Kdy zavádění změn nefunguje?
  • Kdy je změna zbytečná nebo dokonce škodlivá?
  • Co musíme změnit?
  • Na co to změnit?
  • Jak změnu přivodit?
  • Dají se lidé změnit?
  • Co přijde po úspěšné změně?
  • Jaké postupy nefungují?
  • Jaké postupy fungují?