Reklama nefunguje?
Lidé se ráno probudí...
...v inzerované posteli. Vykoupou se v inzerované vaně. Namydlí se přitom inzerovaným mýdlem.
Někteří se oholí inzerovaným strojkem pomocí inzerované pěny.
Pak posnídají inzerovaný toust s inzerovaným sýrem a zapijí to
inzerovaným mlékem nebo inzerovanou kávou z inzerovaného kávovaru.
Při snídani uvažují, co z inzerovaných věcí musí nakoupit po cestě domů z práce v inzerovaném řetězci.
Pak odjedou do práce inzerovaným autem. Po cestě natankují u inzerované pumpy.
Během cesty musí nutně zavolat inzerovaným mobilem přes inzerovaný tarif.
A jakmile přijdou do práce, posadí se za inzerovaný počítač a spustí inzerovaný software.
A celou tu dobu přemýšlí:
„Jak to, že jiným inzerce funguje a nám ne? Jak to mám udělat, aby právě ta naše inzerce vydělávala?“
???
A co Vy?
Chcete se naučit pravidla úspěšné tiskové reklamy?
Chcete vědět, jak vypadá inzerát, který vydělal přes 100 milionů korun?
Chcete vědět, jak takový inzerát vzniká?
Chcete vědět, jak se tvoří dopis, který za týden vydělal 1 milion
korun? E-maily, které vydělávají pravidelně statisíce korun? Přitom
nejde o spamy.
Chcete vědět, jaké reklamy naopak přináší ztráty?
Chcete si umět sami vytvořit ziskové inzeráty, dopisy, e-maily, letáky,
internetové stránky, billboardy, reklamu na autech apod.?
???
Pak absolvujte dvoudenní školení Tisková reklama, která opravdu prodává.
Ukážu Vám, jak to děláme v naší firmě.
S pozdravem
Ing. Ivo Toman
Jednatel TAXUS International s.r.o.
Letecká 22, 831 03 Bratislava
www.ivotoman.sk
www.Ako-Zarobit.sk
www.Marketingova-Psychologia.sk
P.S.: Na školení o reklamě se mimo jiné dozvíte spoustu příkladů úspěšných i neúspěšných kampaní, pravidla úspěchu u inzerce, dopisů, koresponďáků, letáků, e-mailů, billboardů apod.